I dont know what to do with myself..-...

Var uppe halv sex imorse och försökte väcka J som är påväg till Spanien just nu. Eftersom jag är den snällaste vandrande människan på denna jord, packade jag hans väska igår. ;) Jag hade faktiskt inget emot det..

Frågan är, vad ska jag göra nu på dagarna/kvällarna, när jag inte är i skolan eller pluggar? Ingen här jag kan skratta åt, knö i soffan med, busbråka med eller äta mat med. Ingen som tar all plats i sängen.
Kommer bli en tuff vecka.

Fredag. Vet inte vad jag ska hitta på förutom att plugga en hel del matte. Triiiist!

Om någon i fam. Svensson läser detta, mitt "jag är så ensam"-inlägg, kan inte NGN ta tåget hit och besöka mig för en dag eller två? PLEAAASE!

Dessutom pajade bilen igår. En historia jag bara kommer dra för mina nära, men den står iaf parkerad och säker här. HAHA, ni kommer dö av skratt när jag berättar! Det är så typsikt mig & J.

Och apropå ingenting.
Jag och J, vi är lite som Mr and Mrs Smith (filmen). Vi busbråkar gärna och tävlar.
En dag i Åmål i somras, hade vi varsin bil parkerad utanför Åmåls Pizzeria. Min stod närmare järnvägen och hans närmre centrum. J sa iaf "försten till Mo!" (där min familj bor) när vi hämtat pizzorna. HELL YEAH, tänkte jag.
Men min bil stod ju längre bort, så det tog ett tag innan jag kom till bilen, för J hade redan hunnit åkt. Han tog vägen genom själva Åmål. Eftersom jag inte är dum, måste jag ju ta en annan väg för att komma ikapp.
Så jag tog Drottninggatan ut mot rondellen.
Vid norra infarten till Åmål, ser jag J står som bil nr 4 och väntar på att få köra ut på "stora" vägen, där jag åkte.
Åh, vad nöjd jag var.
Så nöjd att jag tuta och gjorde "drottnings-vinkningen". Ni vet den stela handen.
J fick en ganska så paff min.

YES,jag var i ledning.
200 m bort, dör min bil.
Lägger av helt, så jag fick ju svänga av vägen.
Och vem kör om mig, om inte J.

Jag startade om bilen, och nu funkade den.
J vann biljakten till Mo.
Damit!!

image318


Kommentarer
Postat av: Hannah

Hej!
PÅ SÖNDAG BÖRJAR JAG ATT DANSA.HOPPAS DET BLIR ROLIGT.JAG FÅR PROVA PÅ EN GÅNG FÖRST.KANSKE KAN ÖNSKA MIG DANSKLÄDER OM JAG
VÅGAR FORTSÄTTA.ÄLSKAR MIKA
KRAM HANNAH

2007-08-31 @ 12:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0