Finally.

Somnade som en nedsövd ekorre igår på madrassen i tv-rummet. Man sover så förbenat skönt på den.
Efter mitt besök i källaren igår, ställde jag mig och gjorde storkok.
Chili con carne. (Skrivs det ihop eller isär?)
Hade faktiskt jättekul i köket. Dansade med högsta volym i iPoden och sleven i högsta hugg.
Det var jättekul tills J kom hem.
Och det hörde inte jag ;)
Tjoohoo, här står jag och dansar!

^^,

De kommer och hämtar garderoben idag. Gött! Dock blir de lite senare än jag trott. Haha, ska få träffa deras söta hundar. :) miihii, älskar hundar!

Imorgon är det första lektionen. Kemi om jag minns rätt. Lite spännande faktiskt.

Nu: No idea.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0