Ferre på onsdag.

Jomenvisst, nu har jag bjudit hit Maja på onsdag på förfest. Ska nog bli trevligt. Vi känner ju inte varandra än, vilket är helt naturligt. Men, vad gillar hon för musik och vilken typ av partymänniska är hon? Är hon en "högklackar och partylinne"-brud eller "Converse och jeans"-brud? Själv är jag nog en blandning, med "Högklackar & partybrud" som främsta ingrediens.

Vi får se helt enkelt. Det jag vet är att hon inte gillar att bara dricka cider, utan att öl är smarrens ;)

Hell yeah. Var ute och sprang förrut när J kom hem. Jag hängde på han i en km eller 2, sen gick jag, haha. Men jag vill inte gå ut för hårt. Då tappar man motivationen sägs det. Har iaf gjort lite styrka och massor av discodans här hemma nu. :) En dansares kropp är den snyggaste. Iaf hållningen ;)

Time för att duscha och laga mat. Sen MÅSTE jag plugga matte. Tycker verkligen inte om y=kX+m just nu. Skönt nog har jag inte glömt bort det..

Ska tusan ge er ett tal som ni ska få knopa på, för att se om ni kommer ihåg ngt ;)

Take care!

image317
Goare töser får man leta efter!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Tjenare moster!
Har nyss kommit ifrån dagis, och brorsan har stuckit iväg (skönt).Förra veckan var jag hos Kicki i stallet och red på Corona, det var jätteroligt.Har blivit så stor att jag börjat i 5-årsgruppen på dagis.
Kram
Tjena moster!
Har nyss kommit hem ifrån dagis och brorsan har stuckit iväg (skönt).Förra veckan var jag i stallet hos Kicki och red på Corona,jätteroligt.Nu har jag blivit så stor att jag har börjat på 5-årsgruppen på dagis och vi lär oss om färger och lite siffror.
Kram Hannah

2007-08-28 @ 14:59:16
Postat av: Marika

Hannah:
Hellooo världens bästa Hannah!
Red du på stora Corona? Hoppas hon var snäll mot dig, för hon är precis som sin mamma, lite småtjurig ;) Snart dags att börja ridskolan :)
Ojoj, du växer fort! FÖR fort. Moster hänger inte med. Du kan kanske hjälpa med mig räkningen ;) Ska du få börja dansa oxå?
Kram Mika!

2007-08-28 @ 15:17:02
Postat av: HANNAH

Hallå!
Jag väntar bara på att det ska komma ett brev hem till mig där det står om jag har kommit med på dansen eller inte,jag väntar varje dag.Kanske ska åka med mormor till Grebbestad i morgon,vi får se på vädret.Ska nu ringa och höra om min bror vill komma hem.
Kram HANNAH

2007-08-28 @ 18:20:26
Postat av: Mika

Hannah!
Haha, förstår att du väntar. Dans är roligt! Vi ska dansa när jag kommer hem nästa gång, du & jag. Åh, va fuskit. Vill oxå till Grebbestad med mormor. Mamma alltså. Saknar du Jocke ngt? ;)
KRAM!

2007-08-29 @ 14:39:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0