ehum..tis..Torsdag morgon!


image290


Tog ett tag igår att skruva ihop den lååånga tv-bänken. Var så illa tvungen att fixa 2av4 dörrar som inte satt i höjd med de andra. Vilket pill!
Till slut satt de någorlunda, och J fick äntligen packa upp sin tv.

^^,

Idag har vi labb på Kemin. En labb jag gjorde på gymnasiet. Men ett måste att göra..
Därefter matte. Denna matten. Min hjärna är verkligen inte ihopsatt för det ämnet. Tråkigt nog.
After school måste jag cykla till högskolan (vi har lektioner på Vuxenskolan 2 dagar  veckan) och betala kåravgiften. Ska bli skönt när regeringen tar bort lagen att betala den.

Vika denna tvätten jag inte hann göra igår. Kanske åka och köpa nya sängar (vore skönt!).

Men först och främst ska jag väcka den björn som somnat i soffan, efter att ha haft Pi-jakten 0315 inatt.(maskin&byggingenjörsnollor som ska häva en massa öl och springa staffett tror jag). Sen måste jag på ngt vis få bort denna värk jag har i armen konstant sen jag vaknade. Precis ovanför armbågen sitter det en smärta som inte vill försvinna..AJ!

Ha en trevlig dag!


Kommentarer
Postat av: Emelie

var och hämtade halsbandet idag hos damen som tagit hand om saga... det var hennes... så nu är det bekräftat. Vi är ritkigt speciella du å jag! saknar dig *kram

2007-08-23 @ 20:04:31
URL: http://emelieahgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0