Bloody sunday!

Tittade på Evan the almighty igår.
Trodde den skulle vara riiiktigt rolig, men Nej.
Eller så var jag trött och missade all poäng i skämten.
3 av 5 kanske?
Städdag idag.
Kan behövas efter att det visat sig vara 2!!!!! gräshoppor i tv-rummet.
Min räddare i nöden kom hem och tog bort dom.
Förstår fortfarande inte hur de kom upp till tredje våningen. Ett jäkla anamma och envishet bärandes på ryggen uppför väggen kanske. Who knows. I så fall fick de samma väg ner :)

4 dagar kvar tills skolan börjar, och jag blev uppringd av en kille från ngt program som berättade att vi Basårselever gärna fick vara med på nollningen. Dock har vi schemalagda lektioner, men kan kanske skippa ngn enstaka. Det gäller att hänga med från början. :)
Dreeet, kommer jag verkligen palla detta?



Kommentarer
Postat av: Sophy

JOdå de går framåt..men de tar tid,.har inte haft så mycket ledig tid nu på sommaren, men nu ska de nog bli ordning här också...ska upp lite saker på väggarna bara... Klart du ska vara med på nollningen...e de ju de roligaste med att plugga..=) Ha de!!

2007-08-12 @ 14:48:51
URL: http://sophy.blogg.se
Postat av: Hasse.B

Yeah! :)
Haft en bra helg då?!

2007-08-12 @ 18:46:58
URL: http://gitarrlir.blogg.se
Postat av: Hasse.B

Gött då, vad blev det för käk? Nä, jag hade det lugnt. Grillat och så. :)

2007-08-12 @ 22:21:10
URL: http://gitarrlir.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0