Ahh, krångel!

Jag är väl inte den första studenten det krånglar hos Csn för. Var tvungen att komplettera imorse, så nu lär jag väl få vänta 2-3 veckor till! fuck..
Vart ligger Strömsund? Har god lust att åka dit och lämna kompletteringen personligt, så det blir lite fart på maskineriet.
Yeahyeah.

Samma konstiga väder idag. Ösregn, solsken, ösregn, solsken.
Men hey, efter regn kommer solsken! ;)

Städdag idag. (känns som om att jag skriver det varje dag, hmm)
Men efter att ha letat like a fool efter ett kuvert imorse, dvs. riva ur varje låda/box som finns, är jag nog så illa tvungen.
Om jag inte vill hoppa hage mellan papper och sladdar.
Utan en sten att sparka iväg då.

Tittade på sista Pirate-filmen igår. Gääääsp, om jag skulle sammanfatta med ett ord. Kanske berodde lite på den kassa kvalitén jag hade laddat ner. Kanske.

min tur att laga mat idag. Chiliconcarne eller köttfärssås. Antingen eller.

Nu: äta upp mina tinade blåbär & hallon. Jömmii!

^^,


Kommentarer
Postat av: Pauline

hahaha... känner igen det där ;) lät mitt småtaskiga morgonhumör gå ut över en stackars sommarjobbare på CSN häromdagen! undrar om jag alls får mina pengar nu? :S haha

2007-08-18 @ 14:32:32
URL: http://pauliine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0