"äähhum, älskling.."

Men Gud! Jag har så fruktansvärt tråkigt eftersom J är på nollningsmöte.
Har kollat på lägenheter i Göteborg (okej, minst 2 år kvar, men ändå!) och fastnade helt plötsligt på en bilsida.

Jag vill haaa denna. Min haka skulle vara så högt upp att den slått i taket på bilen när jag cruisat runt i den, SÅ nöjd hade jag varit. Kanske ska överraska J när han kommer hem :)

Jag: Ähum, älskling jag tog ett lån på 600 000:-.
J: Vah?
Jag: Ehh, aa. Alltså, den var så fin och jag vill ha ngt snyggt att åka i till jobbet 1 gång i veckan..
J: Har du köpt en bil?
Jag: Japp! En Audi Q7. Och det är dieeeeeseeel.
J: FRÄÄÄÄÄÄNT!!
Sen skulle vi sätta oss i bilen och åka Sverige runt medan vi lyssnar på alla repiga skivor som låg i den gamla bilen. Jag hade fått köra den trots att vi hade bytt till 17" däck med flashiga fälgar.. Och när vi kommit hem, hade vi bägge blåmärken på hakan för vi varit så mallig ;). haha.

Meen, jag får säga som pappa. De som oftast har dyra/nya/flashiga saker har oftast dyra och höga lån. :) Det får räcka med csn för några år framöver :)

Men ni får hålla med mig om att bilen är HEEET!




Ps. De jäklarna som vunnit 43-45 miljoner på v75 den senaste månaden, hör av er till mig, så ska jag investera era pengar i ngt meningsfullt ;). ds.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0