Onsdag,...

Mina muffins jag gjorde igår blev mumma! :) Varför bakar man inte oftare..

Efter jobbet igår blev det till att titta på filmen 300. Ja, vad tycker man, den var konstig, cool, dålig, superb och alldeles underbar på samma gång :) Värd att se iaf.

Innan det var läggdags skulle jag vara snäll och hämta en sak åt J, och Sjömännens helvete vad ont det gjorde när jag slog tån i skrivbordsbenet!! Plåster och lite svårigheter att somna, samt lite småhaltande idag blev resultatet.. Aaotch!

Vädret här i Halmstad fortsätter att vara blå himmel och strålande solsken.
Underbart såklart, men förvirrande när man tror att det är varmt när det i själva verket är kaaallt..! Dagens i-landsproblem...

Klarade Entreprenörskaps-tentan fick jag reda på förrut. G och 43 poäng till mig, 44 eller 45 var VG, suuuurt, men eftersom jag faktiskt inte läste på någonting (förutom att jag ögnade igenom en gammal tenta kvällen innan) och glömde miniräknaren hemma och aldrig löste budgetuppgiften, är jag supernöjd!
Värt att fira kanske.. Marabou choklad med Daim kanske?! ^^,

Tvättdag idag, men J har tagit nyckeln med sig, så jag får vänta tills han har lunch och kan komma hit med den..

Tills dess... tja, vem tusan vet!


42875-80
Mjauu! jobbigt mycket tuperat hår, smink i fejjan och scary långa nitar på halsbandet. Men ack så roligt! Btw, det är jag som sitter upp.. ^^,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0