Oh sunshine!

Åhh, det är så fint väder ute, men som vanligt föredrar jag att sitta inne. Har dessutom ingen att vara med! :( buhää..!

Idag har jag som jag lovade mig själv, storhandlat. Känner mig mest fånig när jag går med en kundvagn och försöker komma på vad man kan koka ihop de närmaste dagarna och står och jämför priser. Men är man 2, känns det inte lika fånigt.. haha! Men så helt plötsligt, så står jag vid te-avdelningen och letar Grönt te, det är nyttigt har man hört ^^, Meen, så hittade jag en söt rosa förpackning, luktade, och blev lite knäsvag. Köp det, om inte för smaken (jag själv tycker inte om te! haha!) så för lukten.

Sen fick jag dille på att hela lägenheten skulle storstädas, och jag har gjort det mesta förutom att dammsuga och städat badrummet (det är J´s avdelning!) När jag skulle bädda sängen, kändes det som om det tog en halvtimme för att få till det lite snyggt. Kanske det gjorde oxå! :)
Fick även ihop den eländiga byrån igår kväll. SJÄLV! Jag är visst händig. Bara en låda som krånglade lite, men det fixade jag oxå, SJÄLV! Resultatet ser ni i höger i bilden. Nu ska jag bara övertyga mamma att köpa byrån  (till vänster i bild) av oss, så att jag kan köpa en likadan, fast i ek. Stör mig lite på när man blandra en massa träslag Hej-vilt.

Näe, om det ska bli kycklingsallad till mat idag?!



 
image164

image163

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0