Ledarskap

Jaha ja! Då har jag haft ännu ett telefonmöte med Ledarskaps-gruppen. 18 minuter tog det. Jag säger inte så värst mycket, men går efter mottot Att har man inget vettigt att säga, säg inget alls! Jaja, min tur att ta teorin denna gången, vilket innebär att jag MÅSTE läsa böckerna. haha! :)

Måndag idag, och det mesta återgår till det vanliga. J är i skolan, och jag ska alldeles strax åka till Örjanskolan och dansa. Ska dessutom ringa Riksbyggen efter att mer lr mindre fått panik över sommarjobb. Sökt en massa här i Halmstad, men lite tuffare konkurrens än i Åmål. Jag får hålla alla tummar att de har ngn plats kvar på Riksbyggen och jag får göra det jag lovade mig själv att aldrig göra igen: Leka vaktmästare! Men va fn, bättre betalt för varje år! ;) Så i år borde jag få mellan 90-100kr/h. Tjaa...

Om jag nu får en plats där. Vad gör jag annars? Sätter mig som telefonförsäljare?! Om så ske, må Gud hjälpa mig ^^,

Till helgen ska vi hem IGEN! Fest på vikenborg IGEN! :)

För övrigt väntar jag på den 25 och pengarna!





Update:
Kom till Örjanskolan, verkade dött på skolgården, och även så i gympasalen. Så jag fick åka hem igen! Kul.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem tusan är tjejen till vänster om dig på kortet allra längst ner på sidan? Hon är riktigt fin...!

2007-04-17 @ 00:07:17
Postat av: marika

Anonym: haha, den vackra kvinnan på kortet är min vän Elin! Mer säger jag inte ;)

2007-04-17 @ 13:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0