Fredag

image138

Kom hem ifrån Åmål i onsdags eftermiddag och hann precis till att åka till jobbet. Vi tog bilen hit och stannade till på Ikea för lunch och en snabb rundtur. Har nog aldrig gått så fort på ikea (och köpt så lite!), tom J var förvånad över min fart..
På kvällen gick vi och såg den nya Beck-filmen på bio, och en biltur till Max för kvällsmat.

Var på möte med en kvinna som-jag-glömt-vad-hon-heter, och tydligen var det hon som satte upp Kiss me Kate i Åmål. Iaf så ska jag ha hand om barndans och lek nu när Halmstad firar 700 år sista helgen i maj i Picassoparken. De håller på att renovera parken, och hon visade mig hur det kommer att se ut, och jag kommer ha en egen lite mysvrå i parken.. :) Ja, inte min egen, utan när jag har dansen.. haha!

Hade msn-möte med lärare och gruppen igår eftermiddag och tjatade om kommande uppgift i Ledarskap; Politiska perspektivet. Skoj? Näe!  Iaf så gav han feedback på förra uppgiften, som jag totalt glömde bort eftersom jag var i Branäs, och hann precis dagen innan göra min del i grupparbetet, Analysen! Bra, tänkte jag, eftersom jag inte läst böckerna.. :P Feedbacken han nämnde var att teorin skulle kunna vara liiite utförligare (och den gjorde Besserwissen i gruppen) , och att Analysen var jättebra! haha, ibland trillar polleten ner.. Och det är så himla skönt!

Fredag idag,
och jag har ingen aning vad jag ska hitta på. Jag brukar kunna hantera min sysslo-löshet, men idag går det inte..! Jag har städat och donat, så nu funderar jag på att göra muffins igen som de ovan.. Vi får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0