Branäs

image139


Marika i liften första dagen, som var lite blåsig och kylig!


image140

Stugan vi bodde i. Stora fönstret på övervåningen var mitt rum.

image141

Synen jag vaknade av varje morgon. Giant window!


image142

på övervåningen fanns tv-hörnan, en toalett och mitt sovrum. Här har vi Håkan i soffan!


image143


Syster Camilla vinkar glatt när jag tar kort inifrån huset..



image144

Stugan sett ifrån backen..




image145

En del av nedervåningen, vy från den fööör smala trappan..


image146

Mamma!


image147

Jag fick stanna i backen och ta på glasisarna, satte tydligen ner stavarna med en sjuhelsikes kraft! ^^,



image148

Mamma i köket! :)


image149

Pappas gps flippade ur när han bestämde sig för att ta en annan väg! haha! "Sväng vänster! Sväng vänster! Sväng vänster!"

image150

Oo, du vackra utsikt!


image151

Sara och Pontus reelala-laxar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0