Ung Företagsamhet

Onsdag idag, och jag är förvånad över att jag är vaken! Men kan inte somna om när jag väl vaknat. to bad.

V'ntar på att Karolina på UF här i Halmstad ska ringa. Vi ska till Falkenberg idag och förbereda för kick-offen imorgon genom att kolla musik (som jag gjorde klar igår!)  och sätta upp diverse grejer. Spännande!

Köpte mig en Aloe-Vera kräm igår, som inte innehåller vatten och det är bra nu när vintern är på G, av Cornelya. 220:- fattigare!

Innan Falkenberg, ska jag ta-mig-fan göra ngt!! Gå ut & gå, dammsuga, bädda, damma, handla och beställa tid på hudvårdsstudion i Åmål för frans-brynfärgning och en ansiktsbehandling. Ja, något av de sakerna måste jag göra. Men jag är så tlöööööt..
Nästa vecka ska jag iaf bege mig ner till stan (det är så nära, men är aldrig där!) och besöka det grymma gymmet mitt i stan, Form. Jag har iof SATS några hundra meter bort, men det är så dyrt, och verkar lamt och sjabbigt i jämförelse med Form. Jag tänkte jag även skulle försöka inskaffa mig en cykel nästa vecka, bra att ha!

Camilla på UF i Fyrbodal ringde mig igår, och frågade om jag & Emelie ville vara med att prata på deras kick-off nästa vecka (smickrande att hon ville ha med vårat Tjänst-företag). Men Emelie går så mkt i             skolan, och jag jobbar+ att det är en bit att åka bara för några frågor för mig, så jag ska ringa tillbaka pch säga att vi inte kan. tråkigt.

Nästa helg är det tänkt att jag & J äntligen ska åka hem till Åmål. Veronika och Hannah fyller år på måndag resp. tisdag, så då hoppas jag de ska ha kalas!! ^^,

NÄe, time for lite AFV, innan jag orkar ta mig upp ur sängen. =P

42875-53

Kommentarer
Postat av: sofia

hehe ja dom är skitbra! =)
han har verkligen lyckats den här gången. men det känns som att han gör det jämt hehe,

2006-09-20 @ 09:55:29
URL: http://sofijaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0