Onsdag

Min lediga dag idag, som inte blev så ledig som jag tänkt mig. Var uppe vid åtta (Tacka Jocke!) och orkade med att sätta på teven och kolla på gamla repriser. Sen åkte jag som jag tidigare sagt och mötte upp Jocke och till sjukhuset och ge blod! Okej, nästa år, då kanske jag vågar jag med ;) (Jag sa kanske)...

Sen åkta vi till Blue Thai och käkade kinamats-buffé. Svingott med vårrullar, ris, sötsura såser, kyckling och en massa melon och annanas..Mums-fili-babba! Efter att vi blivit mätta & belåtna begav vi oss till biblioteket för att rösta. Mkt folk, men gick fort och smidigt ändå..! Jag röstade på Moderaterna, och till skillnad mot de äldre (som tog en lapp från varje parti för att ingen ska se vad de röstar) stod jag & J helt öppet och la lapparna i kuveren.. ^^,

Nu har jag dammsugit och diskat (svinnöjd!) och sitter här själv ännu en onsdag. Varför, jag menar VARFÖR, följer jag inte med J? Okej, nästa gång... emelie J undrade om vi skulle hyra film, men jag sa att jag skulle göra klart arbetet med musiken för UF. Jag börjar bli folkskygg! Ber därför att någon kommer ner till mig och hälsar pååååå..! Help..

Jag ska iaf bege mig till ica och köpa muffinsfomar, ifall jag skulle få för mig att göra muffins.. haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0