Måndag 18 september

Det är dagen efter valet, och det slutade precis som jag trott (&röstat)... ^^, Heja mig!

Vaknade vi nio idag, och begav mig till Hemköp för att hämta ut mitt paket från eleven.se.
Så här sitter jag, med en jordgubbsmask i ansiktet (som nu har stelnat, och det kliiiiar vid näsan).Byt hey det luktar gott! Den är i pulverform, så man kan blanda med vad man vill, jag tog fil.. =P Tyvärrf finns den inte kvar på eleven.se (och jag som beställde i torsdags..)
Beställde även en hudlotion, som även den luktade himmelsk. ^^,
Bägge produkterna är från TVÅL....

Jobb i Båstad ikväll, och är ledig från Örjanskolan idag då de har studiedag. Wiie!! SKa försöka få klart skivan till UF-kickoffen idag. Men om jag känner mig rätt, så kommer jag INTE att göra klart.. :P

haha, ringde precis till tandläkaren och avbokade min tid 11.40 sm jag har IDAG, i ÅMÅL. Går ju inte! Men för andra gången, så slipper jag betala för min försening, haha! Dels för att de inte svarade i fredags när jag ringde, de var på ngt Happening. GÖtt, gött blekrött!

Näe, time to take off the mask..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0