Dax att shoppa!

Mötet igår gick bra, tog 10 minuter :P Ska vara danslärare på en skola 2 ggr/v för elever i årskurs 7-9. (jag tror möjligtvis att det är den värsta åldern man kan undervisa ngn i på en skola, men men). Ett mindre bra besked var att jag får de första pengarna i December. DECEMBER!! Ingen fara tänkte jag, jag får säkert betala hyra och resten av alla räkningar senare. INTE!!! Störande..

Jag får väl ta och söka ngt mer jobb, men då är det negativa att jag har ju en massa jobb utstrött under veckorna, så vad jag ska kunna ha för jobb då, vette fn! Hjälp!!

Den första danslektionen gick bra igår. Blev liiite fundersam på Cornelyas val av uppvärmning med tanke på den stora åldersskillnaden. Haha, sen tror jag att jag tog befälet resten av lektionen. ^^, som vanligt var de blyga första gången, och en tjej var så blyg att hon inte ens kunde säga sitt namn, jag trodde först hon stammade.."..eeee..mmm...diana.." "Diana? svarade jag, vilket fint namn" Det visade sig senare at hon hette Adriana. Snacka om att skämma ut ungen.. sorry.

Sen kom Jocke och hämtade mig, och han bjöd på pizza på Idás. Jättesmarrigt! :) Vad som hände mer under kvällen var inte mkt. Degade i denna übersköna soffan framföt tvn som vanligt. ^^,

Somnade rätt sent och drömde en ganska läskig dröm. Det var ingen "äckliga demoner" dröm, utan en sjuk dröm. Blääää, vill inte ens tänka på den!

Håret btw! Slingade blonda slingor igår (själv, dumt egentligen). Men det blev jättebra. Ville bara få bort utväxten, och det fick jag. :)

Haha, nu har jag film-eftermiddag. Precis sett Poseidon (typisk action-film) och funderilerar på vad jag ska se härnäst. Eller borde jag kanske söka jobb eller plugga matte? (Satt dock några timmar med Jocke i fredags kväll och pluggade matte C. Kul en fredagkväll!)

Vad jag än gör nu, så kommer jag göra det jag känner för. Typiskt mig. :)


Kommentarer
Postat av: Emelie

tur att inte jörgen är hemma under veckorna vettu, Saga tar upp en hel säng själv nämligen... Har aldrig sett en så liten katt bli så stor :D

2006-09-06 @ 14:46:26
URL: http://emelieahgren.blogg.se
Postat av: sofia

tack! =)
jo jag är jättenöjd. men det tar nog ett tag innan jag vänjer mig hehe.

2006-09-08 @ 09:55:44
URL: http://sofijaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0