Thunder.

Inatt var nog den värsta rain-thunder and lightning natten jag upplevt! Regnet stod som spön i backen. När man vaknar av att man tror att byggnaden rasar , men att det i själva verket är åska så kunde jag inte hjälpa det, men jag mööööös (myste). Jag älskar oväder! ^^, Jocke tyckte nog inte desamma, märkte jag :P Jag tycker det är så himla fräckt när man ser en blixt, och att man en nanosekund lr två senare hör hur det brakar till nåt så in i helvete. ^^, Iaf, det var ett himla oväder inatt, det värsta jag varit med om..

Btw, lägenheten jag skrev om i tidigare inlägg. Vi ska och titta på den på måndag, och jag kan inte uttrycka mig i ord hur mkt vi vill ha den!! Vågar inte hoppas om att vi kan få den, vill inte bli besviken i onödan. Men jag ska inte ljuga, jag har redan börjat inreda (vet dock inte planlösningen) och planera ^^,

Idag har jag varit i Grevie utanför Båstad och jobbat. Gick bra, men de enda som gör som jag säger är de som går in trean/fyran. Men jag vet hur det är, man måste vara "cool" inför kompisarna, och en kille som dansar är ju inte cool.. Eller?! Äh..

Hehe, sitter och sms:ar med Jocke, som sitter i en annan lägenhet hundra meter härifrån. Såg dom allt när jag var och handlade förrut ;) Han & the boys ska till Kåren är det tänkt tror jag. På lördag är det min tur, snart 6 veckor utan alkohol (förutom 2 cider till monopol-spelet i lördags) och det ska jag ta igen. Klarar väl inte alltför mkt kanske.. :P Ska bli kul iaf. Om det inte blir utgång, tja, då far jag till emelie som har sin lillasyster på besök till helgen och snaskar godis till en filmrulle på lördag kväll..

Näe, nu ska jag kika in på skopunkten.se för att kolla in lite skor.

Ha det gott!

42875-92

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0