Fy fn.,

Sen i onsdags har jag mått dåligt, mest psykiskt så det har väl påverkad mig fysiskt oxå. And why?!

Jo, för att 2 ggr i veckan ca. 6 veckor framöver arbetar jag på 2 olika skolor utanför Båstad hela dagarna (och jag får minst 200:-/h!!!). Och vad händer när jag ska åka hem på onsdagen?! Jo, min bil (Det är Jockes bil, men vi säger att det är min, för det är jag som använder den. Haha!) börjar skaka och jag vågar inte köra vidare. Ringer Jocke i ren förtvivlan, för jag måste ju ta mig hem! Men efter ett tag, tar jag modet till mig och kör vidare. Skakandet försvinner efter en stund, men återkom pö om pö. Jag tar mig ut på motorvägen iaf, och hem. Home sweet home!

Väl hemma får jag panik, för jag måste ju ta mig till Båstad på torsdagen oxå! Gahh! Ringer Susanne och Kim och rådgör med dem (de är the leaders för Halmstad dansklubb). Vi kommer fram till att de kör mig & hämtar mig i Båstad. Nice!
Torsdagen glider förbi utan problem, men jag oroar mig för denna jäkla bilen. Huuuur, jag menar HUR ska jag kunna lösa det?! Så jag har haft en klump i magen för att jag ska behöva betala en massa pengar (som jag inte har = låna av parents = Dumt!)  för att laga bilen på en verkstad.
Men så idag, så försäkrade Jocke mig om att bilen funkar som den ska idag, så vi tog en test-drive! And it worked! ("and it´s only takes e few seconds!" - Internskämt mellan mig & Elin!)

Så nu mår jag fint igen. :) Thank God! I helgen gällder det att packa & städa, för på söndag kväll får vi nycklarna till lägenheten, och på måndag är det dags att flytta en massa möbler. :) Wiihoo!

Idag har jag jobbat på Örjanskolan, och sagt min syn på respekt för andra & lärare, som vissa killar i den klassen saknar. haha, jag satte dem på plats! Sa jag att jag mår bättre nu ? ;)
nu vätar jag på jocke som sitter i skolan och pluggar + att emelie ska ringa. För ikväll ska vi ta en liten matbit med Emelie och Martin. Skööönt!

42875-76


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0