Oboy, vilket vackert väder!

Oboy!!!!!

Äntligen gjort klart och lämnat in ekonomi-examinationen idag. Rätt bra att ha gjort den på 2 dagar, med tanke på att vi haft hela terminen på oss... :P Bra att vi var en utav 2 som lämnade in den i tid oxå :)

Hämtade ut våra vinstpengar och avslutat vårat FashionAid konto på banken förrut! Klirr i Bulgarien-kassan*
När vi ändå hade tagit oss till staden, tänkte jag beställa en frissa till balen, för Jessica vet ju ännu ej, och jag vill ha besked NU! Pernilla ska fixa min uppsättning, och kräver 600:- Gah! 10.30 ska jag sitta fräsch i frisörstolen. Dagen efter min student! Inte vidare kul..Ska lämna in löshåret en vecka innan, så hon hinner locka det :P
Och när vi ändå var på språng i Åmål, så gick jag och fick klara besked angående min aerobic-kurs. Det blir äntligen (!!!!) av nästa helg. Ta i trä!

Skrev ett repotage igår om mormor! Blev rätt bra med tanke på att jag inte intervjuat henne.. :P

Så idag skippar jag middagen och bowlingen i Säffle med "dansteamet", för att sitta hemma med mina kära skolböcker. Skiter i hela dansuppvisningen faktiskt, för att kunna greja med skolan.. Det svider! Men jag ska dock vara med mina 5-6 åringar på scenen och göra dansen, och det är bättre än inget! :P

Imorgon eftermiddag blir det att skriva en årsredovisning. Ska bli skönt o ha det ur världen! Dessutoom ska jag sitta som fastklistrad vid husväggen och titta när små orienterings-barn springer över våran gräsmatta, och hålla alla hundarna i koppel.. Det är tydligen en massa orienterare som ska springa någon tävling i Kroken (Mo Kroken). Kan bli skoj!

Jag och veronika tycker Pontus kan vara med, för vi vet ju banan, vilket kan resultera i att han vinner! haha!

Men just nu är jag sugen på att bussen hämtar mig, så jag kna åka hem och pyssla i trädgården! Har nämligen fått dille på att kratta och mockla där.. ^^, Skadar ingen!

Ha en fortsatt trevlig dag!

42875-20
Vi är enna sköna affärs-kvinnor!


Kommentarer
Postat av: sofia

har ni också mycket kvar att göra i skolan eller? "/

2006-05-09 @ 14:37:11
URL: http://sofijaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0