Final countdown!

Det är så slut som det kan vara nu.. Har precis gjort klart loggboken, och den ska jag snart lämna in tillsammans med årsboksslutet.. Gott! Sen ska jag gå på ngn samling i aulan, sen blir det k.-stad. Hoppas på att jag kan hitta ngt där till studenten. Jag är svår alltså!

Mm, vet inte ens vad jag ska säga! Ska bli skönt att komma iväg ett tag. Ohlalal!
Norma kissade i trappan igår, veronika jagade mig med Samanthas hårborste, pappa pysslade om sin häst (det är hans ängel!), mamma sydde på klänningen, Milla var lika go som vanligt, jag förhörde pontus läxor (hård moster jag), gjorde benböj med hannah på ryggen, håkan gjorde hamburgare, jag snodde en hamburgare, fredrik pratade i telefon, frida låg och morrade åt norma, samantha låg och sov i ming säng, jocke tvättade och jag tittade på Greys Anatomy! So, there you go!

Hem och packa ivkäll! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0