Checklist!

Vaknade, lycklig över att jag kunde sova några timmar till och ta bilen till skolan. 10 i 10 sätter jag mig i bilen, och den startar inte! Tydligen är det batteriet som är urladdat.. Nåväl, Håkan får köra mig till skolan, så han kommer hem till mig med posten och mina Bulgarien kläder!! Bikininsatt som smort, och shortsen likaså.. Bra!

Blev ingen dans tillslut i skolan, så här sitter jag, och försöker vara flitig. Har skööön träningsvärk efter en jävla (om man får uttrycka det så) massa gående på stället (man går faktiskt en hel del i aerobic) och step-up.. Började gårdagens pass med 1 h aerobic och 40 min stepup, I RAD!! Tjohej! Sen instuerade vi för varandra ett block, och det var ingen större svårighet för ngn utav oss... Dags att börja träna på allvar nu!

Hemma innan sex igår, duschade och la mig! Sviiintrött.. men såklart, som vanligt, somnade jag inte förrän 2 timmar i telefonen! kan inte sova utan att prata med Jocke! =P Kanske för att vi prata 2-3 timmar varje dag! haha!

Gjort fklart mitt filosofi-arbete nu, inte nöjd för 5 ynka öre, men jag vlll ha den gjord! ska alldeles strax brja med religion och psykologi.. Har på mig till halv fyra! Jag bord enna hinna med en del!

Ha en fortsatt 3-vlig dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0