*Bling Bling!*

Äntligen har jag beställt Swarovski-kristallerna till min balklänning! Blev en himlans massa färger. (Turkos, vit, ljusblå och en grönare nyans) Återstår att se om det blir fint!

Beställde även en ny bikinitopp och nederdel (till min lycka fanns den jag provade på H&M i Göteborg i Rowells shoppen) + ett par bruna shorts! Fick nöja mig med det, och hoppas på att de drar de pengar jag har tillgodo på hm.

Annars så vaknade jag av att en pigg & glad lärka till pojkvän ringde halv nio! Gööör snällt..

Det var orienteringstävling här i Krokarna idag, haha, och jag har aldrig sett så mkt bilar här. Högersidan av vägen var fullradad med dem, och jag undrar om kön inte sträckte sig till Låbyn (ca 3 km).. Gick & sprang små barn över gräsmattan efter jakt på kontrollerna. Jag krattade, Frida vilade. Sa glatt hej och fortsatte kratta, samma veva vid varje passering. Kul!
Pappa tog med sig Frida på en liten walk, så jag fick gå och sno Gaston. En annan röding (Irländsk setter) som har blivit granne med oss nu… Känner dem sen barnsben, Kicki & Stefan, och nu är vi grannar! Haha..

Efter en stund i solen, begav jag mig till staden för att lämna byxor till Ståhlhandske och pengar till Ulla. Lyssnade lite på Gyllene Tider, för att få den rätta vårkänslan tillsammans med glasögonen. Tittade lite på genrepet av dansuppvisningen, so far so good!

Hem och sätta sig med filosofin, som jag har hunnit lika långt med, sen jag startade för 2 timmar sen.. Fattar inte vart jag ska börja!

Funderar på att göra någon annan uppgift, så jag får något gjort. Jag skippade ju ändå uppvisningarna för skolans skull.. =/

Fått underbara bilder från beachen på Tylösand, och de har inte gjort mig ett dugg avis! ^^,
Snart jävlar ska jag ockupera den stranden! =P

Dags att fortsätta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback