Trött efter för mycket sömn?

Hade en trevlig dag igår:

- Intervju med PD om p.a.
- Telefonsamtal med Peter Winborg (VD på PD). Blev en tävling om våra biljetter i pd, idag!
- Sponsorer till lotteriet från bla. Vägvisaren, Marias kroppsvård, mekonomen och någon blomaffär. Tack!
- Massa tjatande med alla affärer om p.a.
- Försökte mig på att göra klart organisation & ledarskap uppgiften som skulle varit inne innan jul, men gav upp efter en uppgift. :)
- Sökte jobb i Göteborg.
- degade framför tvn med frida och en påse popcorn och vatten.
- Ensam hemma, så därför dukade jag upp med täcke och kudde i soffan. Blev dock en tidigt kväll, och tog mig en lite längre sovmorgon.

Idag har jag:

- Efter lite om & men, fyllt på spolarvätskan i Mercan. *klapp på axeln*
- Lästa om pappas häst Putte Chill i Pd. Duuuktig pålle!
- diskuterat scendesign med annicka.
- Fått reda på psykologiprovet, gick skit, men hade mina förklaringar why oxå.
- Trixat runt på kristineberg, var 3 år sen snart, och öetat efter en massa personer.
- Köpt lotteriringar.
- Köpt och läst Cosmopolitan. Inget vidare suuuper bra nummer denna månaden, tyvärr!
- Skrattat åt min bakfulla pojkvän.
- anmält mig till balen.

Idag ÄR jag:

- Avundsjuk på mamma och pappa som är  i Branäs och åker skidor.
- Avundsjuk på milla som åker skidor på MINA skidor!
- Avundsjuk på våra hundar som inte har några större problem.
- Önskar snön smälte bort...
- Ge mig en vitaminkick! Alltså är jag trött..
- Orolig över mina höga frånvaro pga. p.a. Men fick ledigt nästa vecka! :P *haha!*
- avundsjuk på alla de som har kvar sina hästar och kan ta en lång avslappande ridtur i solen..
- avundsjuk på de som har perfekt hy. Dvs. jag är lite torr och glåmig...

Önskar att:

- någon kom och GROVstädade mitt rum, så jag slipper!
- någon gjorde alla mina skolarbeten!
- jag kunde få ro att lägga mig och vila minst 30 min, MED stängda ögon.
- någon lagade min mat.
- någon gav mig en manikyr.
- någon tyckte så synd om mig att de skänkte lite pengar som jag fick slösa på precis vad som helst!!
- någon gav mig en stoooor kram!
- jag spelade på pappas häst i måndags.
- elin kan ta alexandras lektion imorn, för jag orkar inte!
- visste vad vi skulle ha på oss på melodifestivalen imorn kväll.
- veronika lyckas på sin tenta.
- att jocke lyckades på sin tenta.
- att emelie orkar slappna av lite.
- att folk köper biljetter till visningen, så att jag får må bra efteråt.
- mest av allt, att min morfar levde!

Så, nu har jag fått ut lite sorger, klagomål och lycka!

Tack på förhand!

Marika Svensson, VD FashionAid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0