Ja nu spräcker vi budgeten!

beställde enTre telefon igår. En nokia.. hm..3280?! kan det stämma..? Jaja, jag kallar den "new yorker".. ^^, Lär nog bli en massa surfande och radiolyssnande på den, för det gör jag gratis (förutom att jag betalar 299:-/mån för 300min att ringa för, 100 sms och 3musik.)
Här lär jag ta en massa kort med 2 megapixel kamren :P Släng er  väggen alla 1,2:er!!

Skrev Cambridge tentamen imorse. Damn, svårt att formulera sig på engelska. Men det gick väl an, och fick skriva svar på sista "fallet" på 15 minuter. Ojoj, kladdig stil kan jag lova. Skiter det sig, så skiter det sig! Jag gjorde mitt bästa. Mer kan jag inte göra.

Nu har jag skrivit ut en mötessammanfattning, och det fattas bara att lämna ut den till alla business!

Imorgon ska JAG stanna hemma, för skolan ska till k-stads högskola. Dit vill inte jag, och absolute inte plugga där. så jag ska läsa psykologi!! har prov på torsdan..

Nu ska jag bege mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0