En bit till dig, en till dig, två till dig och...

Ibland önskar man att man kunde dela sig i tusen bitar. Vill vara överallt jämnt! Så har det varit idag. Så idag har jag velat:

- Vara i Halmstad och gosa!
- Hemma och städa.
- I skolan och skriva.
- Nere på stan och tjata med affärer.
-I skolan och greja med p.a.
- Ligga hemma och dega.
-Till Färjestad och titta på pappas häst.
-Jobba ännu mera med p.a!
-Ha klart seminariet i religionen.

Gjort det mesta idag, faktiskt hunnit. Dock ej Halmstad, städa, dega och Färjestad. Tänkte gå in på nätet och spela på farsans pålle ^^, Han vann ju förra gången så!

Jag är fruktansvärt nervös, uppspelt och stressad angående p.a! Inte ens 2 usla veckor kvar.. och vad har vi att göra? MASSOR!! Har ordnat upp sig liiite idag. Men vi tar en dag i taget...

Hade en hemsk bakfylla igår. Och jag som inte blir bakis, kanske lite huvudvärk, men igår då jädrar! Och upp och jobba på det. Kul! Resultatet blev att jag fick gå och spy när de hade vattenpaus.. Aldrig heller spytt på varken fyllan eller bakfyllan. Men någon gång ska vara den första! Skäms in i benmärgen gör jag ^^, Börjar bli för gammal för detta  ;) Poppade popcorn, eller "ska vi poppa pippcorn i macron..?" -Alexandra! Slutade med att sängen var full med salt och popcorn!

Hade sviiinkul i lördags iaf. Kvällen slutade med minst 11 drinkar och vin. Jag spenderade 60:- den kvällen :P Dansade som fn och det resulterade att minst 3 turkar hängde på.. NEJ TACK!! Då gick vi.. för att senare komma tillbaka.. :P

Kom efter lite om & men hem, pratade med Jocke i telefon och somnade. Vaknar vid 10 igen av att han ringer och väcker mig, ajaj, skulle han inte gjort.. Var ju mer eller  mindre ett vrak!  ^^,

Har haft skitkul med videosamtal med älsklingen och min nya phone! Drar mkt battery, men skit samma, bara att ladda. Klart den bästa telefonen! Sheatbra kamera! Jag rekommederar nokia 6280..

En utan ljusglimtarna som får mig att skratta nu, är Coops reklam. STÖRTSKÖN!! Den lilla babyn i baksätet som ska storhandla. "...tappar ju allt asså" Joyful!!

Tack Rebecka, för att du hjälper till med p.a!! Ovärderligt.. Eller ovärdligt som jag sa i lördags.. :P

Nu ska jag gå och lägga mig i soffan och jäsa allt godis jag vräkt i mig! Lovar att jag ska komma igång ikväll.. :)

Take care, fellows!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0