Det flyter på.

Har jobbat oootroooligt mkt med p.a idag. skrivit ut biljetter, klippt isär dom (tog en bra stund att göra), gjort foldrar och skrivit ut, finlirat på affischen och härjat runt mellan vårat lilla "kontor" och skrivaren.
Oroat mig för psykologiprovet oxå. Gick inte osm jag ville att det skulle gå. :( Men, jag gjorde mitt bästa. Fn, får läsa om das shit igen så jag kan det.. Räcker inte med att läsa igenom alla 72 sidor en gång och tro att man kan det :) trodde dessvärre jag!

Även så trodde jag att min mobil skulle komma idag, bombsäker på det, så jag rusade till skåpet efter provet o hämta mina grejer, ut till bilen, körde hem tobbe och lundh sen raka vägen hem. kollade i brevlådan, men inget brev! Damn, så jag ringde 0kq8 och hörde om de fått paketet.. Men näe!!! Åhh.. jag som laddat mig för att leka med den idag..

Så jag har tagit en massa kort på mig, hannah och pontus, käkat köttsoppa hela dan, dansat runt som en fri liten fågel och saknat min guldklimp från hårroten till tåspetsarna (håret har man ju ingen känsel i ^^, )

Fick ett läskigt mail av Sofie. men jag tackar för det!!! En ny drog som är på frammarsh som gör tjejer sterileserade, som egentligen är till för hästar! Tydlgen bra för "våldtagaren" för han slipper oroa sig för att kvinnan ska bli med barn. Men sterileserad??!! Fn, då har ju hela ens livsdröm gått i krash..Så håll koll på eran drink.

Längtat till våren har jag också gjort. Eller sommaren. eller Bulgarien med emelie. *suck*

Fredag imorn. Mm, ska bli härligt. blir kanske en sväng ut på lördag med annie. Kan bli farligt!

nu ringer elin..hold.

japp, återigen då. Elin som ville uppdatera mig lite angående vårat jobb. :)

hade kalas igår för pappsen. Han fick en finfin klocka av oss systrar, fbk ölglas av pontus och en fbg piké tröja, var faktiskt snygg, en brun med brunt fbk broderi. Men hade hellre sett en med frölund på ^^, Blev en massa våfflor med sylt och grädde. åt en, för fler får jag aldrig i mig, då åker det upp!! Gulliga mormor var här, och hon börjar hämta sig från sin stroke bra. segt går det ju, men vad gör det? Hon har inte bråttom någonstans.. :P

Näe, om man ska ta och duscha ut lockarna som jag och milla gjorde på varann förrut i bästa 50/60-talsanda!

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0