Det är ju inte bara modevisningen...

... som vi ska tänka på, utan vi har en mässa helgen efter! Give me some peace!

Idag ska jag iaf ner till Emelie och fixa musiken. haha! kan bli kul..

Ikväll är jag hundvakt åt 3 voffisar, när veronika ska ut och roa sig.. Hon visade mig just 3 par oootroligt söta skor soom hon inhandlade igår..

Igår blev det lite jobb och dans. Fick hoppa in åt alexandra och ta hennes 5-7 års grupp.. Göör söta! Men fick allt säga till på skarpen åt några.. Hade iaf minst 8 barn klängades runt benen hela tiden :P

Sen blev det bakgrundsdansare på melodifestivalen på karlberg. Lååååång väntan, men det var kul. fick ju iaf tulpaner, och bättre kunde det inte varit, för mina andra har precis vissnat. Sanna ramlade dock i trappan och bröt av sina =P haha!

Sen hem och prata med min "sötnöt"! haha! Mjaee, är inte riktigt min grej och vara tullidulli! ^^, Blev some shit talk och some serious talk. Me like!

Ledig till veckan! Sug på den ni! :P Har man bra kontakt med lärarna så har man. Men, måste ju självklart gå på de viktigaste lektionerna...! Blir mkt jobb till veckan!

Ha en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0