Debatt, fingrande på tangentbordet och volvo XC!

Idag har det varit en galen dag!

Började morgonen med alldeles för många snozzningar, men jag hann allt upp, göra iordning mig, skriva rent debatten OCH titta på Lattjo Lajban.  ^^,

Debatt direkt på morgonen, och det gick hyfsat, med tanke på att jag aldrig varit med om en debatt förrut och att vi var först ut. Däremot fuskigt att vi diskuterade efter vad som ska göras, vad man får göra och inte göra! Kul för kommande grupper. Men Joakim är snäll när han betygsätter de första grupperna. =)

Självklart fick vi jobba med p.a på ekonomin, och vår nya lärare har sin svärmor på Dressmann, och hon tycker vi gör ett alldeles utmärkt jobb! Känns bra må jag såga, men vi kämpar oxå..

Jobbat som en dåre med p.a idag. satt även flera timmar hemma igår och fixade. Även nu. Mailat, svarat, kontaktat, ja, you name it! Börjar bli trött på att fingra på tangentbordet.

Mattelektion på eftermiddagen, och det var precis vad jag INTE behövde. Ligger efter som en sengångare och fattar nada! Fick väl gjort 2 tal på 1 ½ timma =/ Bättre än inget dock.

Sen hem. Hem ljuva hem!

Rummet mitt ser ut som faen igen, och ändå städade jag häromdan! Vad tusan sysslar jag med?! Kanske beror på alla hundar som springer in och ut där. Samantha lägger sig helst i min säng på kvällskvisten och njuter, INNAN hon går ner till Veronikas säng och sover, för att komma upp igen och knö ner sig mellan mig och Frida på morgonen.

Fick ny bil idag. Thanks to me earlier in December =P En vinröd volvo Xross Country, fyrhjulsdriven och turbomotor! Låter härligt vah?! Stor och maffig som ett hus "Jag aldrig åkt så fort uppför backen. Fasiken fyrhjulsdrift på den!" sa pappa nöjt när han kom in. Jaha, tänkte jag, beställde han det?! Tog med mig min mobil ut och tänkte plåta ljuvligheten, men paff som jag blev, står en jävligt snygg bil på uppfarten! Alltså den jag beskrev. Den vi beställt var ju en volvo v70 i silverblå och diesel. Fattade nada!
"Ja, de vet inte vart vår bil är, så vi fick låna denna! Tankade den full tank och allt."

Bra för mammsen och pappsen som ska far till Branäs imorn, utan mig, men med milla oc resten! Kul! Näe!

Dessutom kom pappas häst 2:a igår. Grattis!

Nu kom pappsen hem. Kanske ska ta sig ett provåk med bilen!

ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0