Tyypiskt..

Nu så här lagom innan studenten, blir jag dreeetförkyld på ren värmländska! Jag hoppas mitt öde ser ljusare ut i framtiden..
Min mamma är en perfektionist när det gäller tillställningar, så huset har hon väl vänt upp & ner på, och städat rent varje vrå.. Man får fasiken inte sitta och slöa, men nu har jag tur, för hon är ute med hundarna :)

Igår gjorde vi klart klänningen. Tog mig nog ett antal timmar att pilla på alla stenar!  Men det blev bra..:)

Så vad har jag gjort de senaste dagarna? Åkte med jocke till kstad i söndags och det var kul :) I måndags var jag nere i åmål och gjorde lite ärenden, träffade hiiiimla massa folk. HÖll på att aldrig komma därifrån! Eftermiddagen ägnade jag åt att pyssla i trädgården, tills jocke kom och vi hann slappa i 5 minuter innan mamma satte oss i arbete: Vi fick åka några vändor och slänga skräp! :P Måste varit jobbigt, för vi somnade bägge två som stockar!
Upp och hoppade igår, pillade med stenarna, sa bye bye till Jocke och började städa mitt rum.. Tog mig 5h att gå igenom det, but Hey, jag är seeeeg!
Idag blir det till att klippa lite hår (ja, jag gör det själv!) och åka till kstad och köpa skor och linne till studenten!

Ha en fortsatt molnig dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0