Pinsamt Deluxe

Konsekvensen av att man söker jobb som danslärare/aerobicinstruktör är att man måste visa ett block.

Hej Marika!
Har du möjlighet att komma till Nautilus vid 16.30? Jag vill gärna att du visar upp ett block tex aerobic. Detta för att jag ska se hur du använder musiken, din teknik och utlärning.

Woow! Och detta är imorgon. Tror jag får meddela att jag inte kan, för jag har inte gjort ett block, och dessutom kommer jag vara apnervös för en annan intervju. Men, jag kan ju alltid börja göra ett block, ett som är rent och enkelt. Åh heregud! Jag tyckte det var jobbigt och lära ut på kursen, hur kommer det inte vara på intervjun! ^^,
Och alla tecken man ska visa.. Grapevine! mambo! Jumping jax!

Näe, detta krävs förberedning!!

Vuxenlivet kan vara komplicerat! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0