Överflödig mage

efter att ha lagt ner allt som gör att hjärtat pumpar mer än nödvändigt (motion) sen studenten, känner jag mig lagom svullstig.. Blir inte bättre av all skräpmat man äter :P Mcdonalds, godis och popcorn igår. Men va faen, inte ofta jag går på bio! Ska tjata på min syster (som i övrigt blivit värsta hurtebullen) att hon ska ligga efter mig som en blåslampa angående träning..

Filmen igår var bra (The omen). BLev lagom rädd och panikslagen (tillräckligt för att klappa händerna:P) och säga OH shit va rädd jag blev högt!  Kan rekommendera den.. :)

Näe nu jäklar får jag skynda mig. SKa duscha innan J hämtar mig och det vankas middag =P GOtt!

Tjingeling! ^^,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0