Lugn midsommar!

Jag och jocke fick ett plötsligt infall av att fira midsommar i Halmstad, så vi lånade volvon och körde ner (JAG körde alla 30 mil!!) dit torsdag kväll. Framme vid 01.00-tiden, och började självfallet plocka med alla prylar vi hade med oss ^^,
Det blev en ganska lugn midsommar med lite drinkar och en 50/50 grogg av magnus. Ved och brasa vad äckligt! :P  Fixade lite midsommar-mat som slutade med mätta magar! Träffade magnus kompisar en sväng, sen blev det staden Halmstad. Träffade ännu en av jockes kompisar och hans tjej. Hon var trevlig och framåt. Velade fram & tillbaka på Mårtensons hotell med en massa folk, och jag förstod nog inte riktig vad som pågick, vi slutade iaf på Cafeets uteservering. 2 drinkar senare 23.10, styrde jag och J kosan hem. Tidigt, men vi var slutkörda!

Upp och städa undan och diska idag, och sen köra de 30 milen hem igen! Det är härligt och sätta Cruisen på 120! :) Ännu bättre att blåsa förbi i 150 på motorvägen :) Jag klarade till och med att ta mig igenom GÖteborg, med liiiite hjälp av Jocke! :)

Är väl hemma nu och gav upp att titta på fotbollen efter första halvlek. Blev inte bättre av att de missa straffen!

Känner mig som Dr Jekyll & Mr Hyde. Dr vill ha en ruskig höstkväll och bara mysa med en stooor filt, tända ljus, godis och en bra film! Mr vill ha sol och en röjjarkväll!  Det sistnämnda ska jag fixa till veckan. Sista veckan ledigt!! (tror jag..)

Näe, här blir inget gjort. Något måste ske!


42875-21
Emelie, vi måste ut snart igen!!

Kommentarer
Postat av: Tobban

Gött med 50/50 grogg väl!!

2006-06-25 @ 13:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0