Inte ett ord för mycket..

Jag mår typ toppen på grund utav:

- Jag tar fanimej studenten imorgon!!
- Jag ljuger inte när jag säger att jag har världens bästa pojkvän ^^,
- VÄdret är strålande solsken
- jag blev äntligen klar med studentkläderna igår
- Håkan ska göra min tacopaj till studenten :P *yummie*
- Det dukas till fest här hemma och allt vad det innebär; Utetält, nya utemöbler, vin & sprit, mat och ballonger!
- Jag ska ner och inhandla champagnefrullen!
- Förkylningen börjar gå över.
- NÄsta vecka åker jag till Örebro och leker entreprenör.
- Längtar tills flytten!
- Samma sak med studenten och balen!!!!!!!

Ojoj, många som har upplevt studenten, men fan va gött det ska bli och ta den! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0