Som barn på nytt och Einar- den roliga!

Var på ica på lunchen idag och handlade en god & nyttig brödbit, drickyoghurt och nya cosmo. min stora fråga på ica var ifall jag skulle välja den cosmo-tidningen med blått, beigt lr svart hårband.. Det blev det blå, ifall jag skulle klä mig marint ngn dag! ^^

När jag väl skulle öppna/Slita upp plastförpackningen runt tidningen, för att komma åt hårbandet, kände jag mig som ett 3-årigt barn på julafton..När jag fick tag på hårbandet, tänkte jag; Åhh, va sött! Sen la jag det åt sidan lika kvickt som jag pöönade det.. :) Mer presenter!?

Det blir nog så att vi träffas på 3D innan hc, ingen utav oss (well, jag, anna och elin) vill dricka ngt större, så vi kan lika gärna träffas där.. Hinner jag kramas lite med J innan oxå! =P

Einar, är en man (rättare sagt gubbe) som bor här i lägenheterna. Han "leker" själv vaktmästare och polis för området här, kan smått säga att jag stör mig på karln. ^^, Jag stod och vattnade blommor förrut, och han skulle vara Lustig och knippsa igen vattnet med hjälp av händerna på slangen.. Jag förstod ju genast att dte var han, och kom inte på ngt att säga, så jag bara log (Hånlog!). Men Karl släpper inte slangen, utan står kvar i samma position och tittar på mig.. "Idiot..." tänkte jag, sen släppte han.. HAHAHA!


Fredag imorgon, och 3 veckor kvar på jobbet. Seeegt! But, a girl gotta do, what a girl gotta do!

42875-43
Ikväll blir det hel-lugg!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0