Snart helg..?

Är det inte helg snaaart..?! ^^,

Lånade ikea-katalogen 2006 av syster igår (min är spårlöst försvuuuunen..) och fick bara mera ideér och funderingar..^^, Allt löser sig nog till slut, längtar iaf till lördag.

Blir en jädra massa folk i lägenheten på söndag iaf, när min syster och fem andra ska åka ner och låna den (lägenheten alltså) några dagar :) Tänkte leta upp lite info om ngt händer i halmstad, så de kan göra ngt roligt ^^,

Ska ta med mig en gammal cykel vi har hemma till H-stad. Behöver dock rusta upp den lite med nya däck, smörja kedjan och en cykelkorg såklart :) MEN.. om jag hade haft onödigt mkt pengar hade jag ju självklart köpt en sån här, för 5 000 tusenlappar, med blommiga däck och allt. Finns i rosa, blå, helrosa, svart, gul  & mintgrön.


fortfarande solsken idag, och det ORKAR INTE JAG!! Ge oss regn så gräsmattan blir grön igen och jag slipper vattna vareviga dag..^^,

Är grymt sugen på att åka till Lagerhause.. De har så mkt fint (& onödigt) som man bara vill köööpa..^^, YES, att de har det i Hstad! Hinner dock inte dit under helgen.. :( Ska bannemej köpa deras nalle- kärlekspasta ^^,

Take care, so long!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0