Ögongodis bland rosa moln!

Man lever ju bara en gång, och då har jag passat på att "fönster-shoppa" på bubbleroom.se

Jeans:

- Köpt ett par Sass & Bide jeans. No doubt.
- Om jag hade haft 2600:- hade jag köpt ett par Rock & Republic jeans.

Kjol:

- En fin & sommarsöt kjol från Munthe plus Simonsen.

Skor:

- After-beach med dessa skorna? Jatack! Även dessa skulle få pryda mina fötter.
-Ljumma sommarkvällar med Heidi Klums Birkenstocksandaler. ^^,
- Ge mig, Ge mig!

Väskor:

- Ska det vara guld, ska det vara guld!

Onödigt ont:

- Just bara för att de är söta =P

Men..

JAg får väl drömma mig bort med laredoutes stora rea katalog! :)


Kommentarer
Postat av: sofia

thanx.. =)

2006-07-06 @ 19:17:17
URL: http://sofijaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0