My weekend

Fredag-
åkte jag ner till Jocke och firade våran ett-årsdag! ^^, Fick världens största och finaste rosbukett.. Love it! Vi käkade tacos och myste.... :)

Lördag:
Fick gå upp relativt tidigt för att skynda hem..
klippte mormors gräsmatta, efter hot från mammsingen! ^^, Gick bra, kändes som en anticellulitbehandling efter turen på åkgräsklipparen dock, och fick toyotan att kännas som ny! :P
Sen var det dags att göra iordning sig för feeest! Tog så klart några timmar, och efter begav jga mig till emelie.Vi lagade mat; stekt kyckling med Chili O Mango-sås och klyftpotatis. Mummma!! Sofia Bäck kom och joinade oss, och vi hade ap-roligt.. Hittade en giant-kondon (ni vet sånna man köper/vinner på marknader) hos emelies bror.. Det hade jag roligt åt.. :P Efter elvatog vi vårat pick och pack ner till stan..
Vinglade runt där fram  & tillbaka, in på 3D 2 minuter innan stängningsdax och tog en 6:a tequila. Sen raka (Raka? mjaee) vägen till HC. Hanna vara där 40 minuter innan det också stängde. :P

Söndag:
Vaknade hemma, för en gångs skull vid tio av att en hund är ovanligt kramgo. Vid två åker jag till stan för att plocka upp Jocke, Dyberg och Sabina som skulle till Jysk. Dessvärre hittade de inget, så vi tog en raggartur :)
After that köpte jag pizza till mamma och J, kebabtallrik till mig själv. :) SÅ där satt vi och tjatade.. Blev int emkt gjort på kvällen :P

Måndag:

Upp kvart över sex och JObba! Usch.. Redan trött på det, men jag ser siffrorna på mitt konto i slutet av augusti.. :) Var lugnt som pensionären på jobbet igår, och rensade bara lite rabatter.. Sen gick jag till J (tur att jag jobbar på riksbyggen där han bor) och väntade på han. Vi for hem, där var i stort sett hela min familj, förutom Pontus och Fredrik.. Vi åt mat ute på altanen och avslutade med efterätt. Somnade gott, men vaknade tyvärr av att Frida försöker ragga upp min pojkvän :)
 
Nu funderar jag på om jag ska sluta för dagen och bege mig hem, det har varit tufft på jobbet idag :)

Kommentarer
Postat av: pauline

ok, det låter skönt! gott att ha ngt att göra, utan att det inte blir FÖR mkt att göra! ^^, var är du vaktmästare?

haha, jaa, jag har joinat den blonda sidan nu! återstår att se om ni har roligare eller inte? trivs väldigt bra i nya färgen iallafall :) hade du kul på HC då?

2006-07-12 @ 15:24:31
URL: http://pauliine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0