Jag är så förbannat glad!

När allt kommer omkring har jag inget, inget att klaga på.. Jag har mitt liv i behåll och det har nästan gått ett år sen senaste tråkighet.. Mitt liv just nu är topp! Jag jobbar, äter & andas!

Min familj är toppen, mina hundar är suupermysiga och min pojkvän- tja, det ska vi inte ens tala på ^^, Känner mig fortfarande nykär, och det faktum att vi ska bo ihop ger  mig braaaa vibrationer! ( a lá Kicki Danielsson). Ska ner till Halmstad till helgen, men först GÖtebrog och ikea, för att kunna fylla ut lägenheten.. Gues vem som kommer smile all tiden?!  Allt kommer bli såå braaa!

Längtar iaf som en tok till helgen (kunde knappt somna igår). Blir ett möte med ordföranden för Halmstad dansklubb en sväng oxå.. Yiiihaa!

Nu när jag känner mig så glad, ska jag inte låta ngt/ngn ta det ifrån mig, utan jag hoppas på att det regnar snart (vi behöver reeeegn!!) och att humöret fortsätter så här veckan uuut.. ^^,

Nu ska jag göra en homo sapiens glad!^^

Have a nice day!

42875-5  42875-6

Yes, I am happy! And so are Samantha when she jumps on our studsmatta! ^^,

Kommentarer
Postat av: Sofie

Tja! Skönt att höra att allt e på topp! Hoppas du har en bra sommar, och får det toppen nere i Halmstad! Kram

2006-07-26 @ 12:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0