fhjuu!




Ahh.. Räddaren i nöden=mamma!

Hade två fin fina räkningar från Tre och en gammal beställning från h&m på det sammalagda värdet av cirkus 1500.. Eftersom jag inte får ett öre in på mitt konto denna månaden, fick mamma hjälpa mig. Dock blir jag ju skyldig henne nästa månad, men man måste betala sina bills, bills, bills.. ^^, Skönt, nu är det ur världen!

Nu är det bara de gigantiska tvättpåsarna som behöver tömmas **/

Ska ner till staden nu för att:

- Panta massa, massa flaskor. (Så jag har några pengar iaf..)
- Köpa med dricka.
- Hjälpa Jocke med hushållet ^^,
- Kolla när J slipar & donar med våra stolar.Haha!
- Sooova...

Imorgon blir det utgång en sväng på hc med Rebecca. Men först jobb, jobb & jobb! Idag fick jag tom. läsa av elmätarna på cityhuset :) Spännande! In & ut i affärer. Annars var det lite slött idag MED, man orkar inte annat när det är så äckligt varmt.. Och imorgon skulle det bli ännu varmare! Phuu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0