Träningsfreak?!

Tänk va gott och vara träningsfreak.. Jag känner verkligen för att vara det nu. Skita i skolan och bara träna! haha! :P
Dans i skolan idag. Var gott, men hade en sådans jädrans träningsvärk i aset :) (red. amerikansk "rumpa").. Fick med mig Syrran och Tobbe till gymmet sen vid 3, så blir det 2 ½ timmas dans ikväll.. :) Se om jag kan gå upp imorn! ^^, Kanske kan sola när vi ändå är igång!

Ner till banken sen och kolla om vi fått in några sponsorpengar! Lär inte ha hänt, men hoppas bör man ju kunna få göra.

Igår var jag bra seg, och det får jag skylla mig själv för. Kan man inte knippa käft så blir det som det blir.. Men gott att få prata om det..

Det är en solig härlig dag idag, och jag tycker synd om Jocke som måste sitta och plugga på till tenta!

Annars så kan jag meddela att det märks när jag är stressad, oroad och inte mår toppen, för då ryker mina långa naglar. Alltid! Haha, ett underligt sätt att visa nervositet kanske.

Näe, nu börjar det Saliveras i min munn här. Hungrig! Skippade lunchen idag, eftersom vi var tvungna att gå och se en dansföreställning.

Sitter och kikar lite på nelly nu. Är gott sugen på hankypanky, men aotsch vad de kostar, för de små!!  Får vänta ett tag till, tills den fetare dans-lönen kommer :)

Nu ska jag leta upp emelie, och gå på dagens sista lektion!

Ta det lugnt i trafiken! ^^,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0