Tisdag.

Tisdag idag då.

Har suttit som en dåre i 2 timmar och gjort en planering för vårat företag idag.  Nu vet vi vad vi har och göra i flera veckor framöver. Säger återigen en sak:

Kom och kolla på vårmodevisning den 24 mars, och pengarna går till ett bra ändamål, barncancerfonden!

Annars har dagen flutit på som vanligt. Fick vg+ på en svenskaläxa, som jag verkligen trodde jag skulle få g på, eftersom jag inte la ner mig i den alls...

En annan positiv sak är att jag hängde med i matten idag! Räknade på flitigt.. haha, låter som en 9-åring!
 
Har precis beställt en skiva av Tobbe. moahaha! Dags att börja koreografera till hc-showen nu! Snart dags!

jaha, så här sitter man, i strumpbyxor och raggsockar. Hehe, jag har en tendens att säga Raggarstrumpor ibland :P Himla mysigt..

Sitter och lyssna r på en gammal Bodywork skiva nu. Allt för att komma igång lite igen! Diggar just nu till Narcotic Thrust "I like it"..

H
ar ännu en gång agerat klassmamma idag! Har nämligen en liten oskyldig titel som det i klassen. Jag som har koll på allt och alla ^^, Markus är klasspappa och Karlund klass-styv-pappa!

Jag undrar varför jag är ensam hemma...? Anyone who knows..? Ingen hund som kom och hoppade på mig när jag kom, utan jag kunde gå raka vägen till toaletten. Det kanske låter konstigt, men det finns inget värre än när det står 2 hundar ivägen och man verkligen måste på toaletten..

Ja, onsdag imorn då.

Skola som vanligt, sen blir det dans, både i skolan och på kvällen. Dansen börjar stå mig upp i halsen nu! But I like to be an entetainer.. kommer alltid en våg av hat till dansen varje termin, men den brukar gå över. JA, annars hade jag ju inte fortsatt! Clever!

ojoj, nu kom Safri Duo med All the people in the worl! Gööör bra! Gråtit många ggr till den låten. Påminner mig om en person, som dock inte stod mig nära, men mina nära stod han nära.. Om ni förstår!

Jag ska nog gå och lägga mig nu! Kände mig plötsligt väldigt illamående..

Take care kids!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0