Sluta aldrig förvåna dig själv..

Trodde jag skulle vakna med VÄRLDENS träningsvärk, efter mina 4 ½ timmas träning igår. Men neehej! Eller jo, såklart jag är lite stelare än vanligt i kroppen, men det är ju normalt..

Suttit och gjort några av frågorna på examinationen i religion förrut. Oh lord, vi fick uppgiften idag, och jag började med den IDAG, och den ska vara inlämnad om 3veckor.. Har aldrig hänt förr! Men, man ska aldrig sluta förvåna sig själv ^^, Annars brukar jag ju gå efter motot: Bättre sent än aldrig!

Gjort inpackning i håret, och satt en bra stund i duschen förrut. Torsdagar är min slappardag! Ingen träning, och oftast inget skolarbete... Skönt!

Blir gymet imorgon med, men då ska jag nog bara koncentrera mig på kondition, ben och mage.. armarna får sitt en annan gång! Haha, fy vilket skitsnack egentligen.. Vet att det kommer sluta i ölmage och gäddhäng.. nejdå, skämt å sido!

Sen på lördag är det work-shop med malin träff.. ska bli kul!

nu ska jag sluta skryta om mig själv, och hoppa ner från de höga hästarna..

god vad jag saknar Bobby! När jag gick från bussen när jag kom hem, gick jag förbi grannens häst, som stod och tittade på mig sådär sött som bara hästar kan göra! Som sagt, saknar min Babbsan..

Jahopp, på tal om Balen, så börjar det ljusna lite i min designervrå, uppe i höger hjärnglob.. Har nästan bestämt mig för hur klänningen ska se ut.. Hoho, stackars mamma! ^^, Ska också bli spännande och se Jocke i hel kostym.. :P You sexy thing! hahahha!

Nu ska jag sätta mig och vänta på att Jocke ringer. Han äter middag med Martin, tror jag.. Får se vad han tyckte om tentan också! ^^,

Hoppas ni haft en härlig vinterdag, för det har jag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0