Lördagsgodis!

Igår var det fullt hus här hemma! hannah och pontus skulle sova här pga. av  mina systrar och deras respektive skulle ut och roa sig på vikenborg.

Därför bjöd jag hem camilla och marie. Vi lagade tacos och smaskade godis. Jag satte till och med gelehallon( även kallt Jungfrubröst) på näsan! ^^,
Why? Jo, för så satt jag och elin hela vägen till sälen. Och med skumbananer till ögonbryn. :P
Och det där Let´s Dance, det var lite långdraget, men roligt. Haha! Peppe Eng och Carolina var bannemej dåligast. De får nog träna upp sin smidighet liite..

Jo, sen spelade vi 3 x-box med hannah och pontus. marie var en riktig hejare på att köra rally. Men hade nog inte räknat med att milla skulle vara så värst duktig ändå ;) jag lyckades iaf komma 2:a en gång! *stolt*
Sen orkade vi inte mer, då vi tyckte milla var lite föör barnslig. Hon satt och pusslade, med pussel för 3-5 åringar. :P Så vi bad pappa köra ner oss till staden. det gjorde han. Snällt.

Väl i stan hoppade jag av hos magnus eftersom jocke var där. Vi tittade på deras snowboard-film. Och det var roligt! Kände ju faktiskt igen Sven. de drack sina öl, sen begav vi 2 oss hem. jocke skulle försöka sig på att laga mat, men det hela slutade med att han inte fick in frysfacket o frysboxen, utan fick ställa det utanför, och att han tinade räkor istället. Men jag begär inte så mycket av han efter att Pontus klådde han i Hannahs Nalle Puh-spel ^^,
Eftersom jag inte tycker om räkor, tittade jag på varför Pentagon egentligen höll så bra den 11 september. Intressant!

Vaknade vid elva-tiden, as usual. Försökte få liv i jocke som skulle på släktmiddag hos mormor. Jag slapp helst, så jag snodde bilen och begav mig hem :)

Så nu har jag städat upp lite efter gårdagen, ätit upp mitt lösvikts-godis, ska snart smälla i mig de 2 apelsinerna jag också köpte. Var ju tvungen, Fredrik Skärlund kom ju in samtidigt som mig i affären, och då får jag ju framtstå som lite nyttig genom att bege mig till fruktavdelningen med en gång, när mitt egentliga mål var läsgodiset och tidningshyllan :) men när han köpte godis, tänkte jag "äh, what thä häll.." fick reda på att våran utbildning snart ska vara klar iaf.. Finally!
så nu har jag som sagt vräkt i mig en godispåse.. med god aptit! :)

Lär bli mer godis sen, när jag och jocke tänkt åka på bio i k-stad ikväll. Ska kolla vilka filmer som går.
Imorgon åer han tillbaka till Tylö. Damn!
Men jag kanske kan komma o hälsa på om en vecka ändå :)

Näe, nu ska jag gå ut och städa hans bil, eftersom jag fick låna den. Kanske ska klå pontus i x-box en sväng oxå..

ha en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0