Home sweet home!

Även idag vaknade jag i milla och håkans soffa. Sover bra i den :)

Igår var jag på besök hos tandläkaren. Blev uppskrämd då de påminner om att detta är mitt sista år som jag slipper betala :/ *ojoj*

Mådde Pyton efter det, och gick hem till Milla. Sov lite, sen bidde det bättre. Spelade "in i stallet" med hannah, och regerade på pontus x-box och hans rally-spel! Damn, this women can drive! ^^,

åt lite pannkakor och plättar! Smarrriiigt!

Sen var det dags för dansträningen i 2 ½ timma! Yeah! blev 2 timmar för mig, då jag skulle hem till milla o passa barnen. :) tog mig 10 minuter OCH i  motvind att cykla från ica till östra åsen! Inget fel på mitt flås, men konditionen ;) Den borde förbättras!

Hade jävligt roligt på träningen iallafall :) skrattade sjukt mycket.

Haha, idag gjorde min kära vän emelie bort sig :P men jag räddade ur henne ur knipan lite ;) vad har man inte vänner till! ;)

Varit på stan och meddelat alla affärer datumet för vår modevisning.. Kom och kolla den 24 mars!

ja, nu är man äntligen hemma igen, och frida går runt här och gnäller. :) den hunden är psykiskt sjuk! men hon är min lilla tös. Hon gör allt för mig. Eller jah, allt en hund kan göra. Beskyddar mig, myser och gör mig glad. Samantha är ju också söt, men inte min hund :)

nu ska jag packa lite grejer, för imorn blir det halmstad för hela slanten, och kanske lite fest! Får se på vilken nivå humöret är ^^,

Och på söndag börjar jag jobba igen!

Yeah!!


Samantha i solsken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0