beställt!

Nu är resan till Bulgarien beställd, och jag längtar redan som en tok! Fredagen den 26 maj bär det av, och vi är nog framme i Golden Sands vid 12.00. Jag hoppas, för bartendrarnas skull, att de har laddat upp i baren då! ^^, En hel vecka partaj med Emelie! Ska nog bli huuur bra som helst!

Sitter by the way och försöker lära mig lite om Israel-Palestina konflikten, som vi har prov på imorn. Lär nog inte sluta bra. Dels för att jag blev himla sugen på ett bad i bubbelkaret, eller en varm dusch, och dels för att jag har bara hälften av anteckningarna :) I hope it turns ok!

Går bara bättre och bättre med projektarbetet nu, och den där veckan som är undansatt till bara det, är välbehövd. Har fått en sponsor nu iaf. :) haha!

Färjestad-Färjestad ikväll. Spännande! Gooo Frölundaaa!

Haha, årets felsägning stod Jocke för igår! Vore kanske elakt och säga vad han sa, men roligt var det. Han skämdes nog rejäält! :P

Shit, 1-0 till Färjestad!

Matteprov på fredag! Ojoj, vet fortfarande inte vad jag gör där. Speciellt inte idag när vi blev indelade i smågrupper och skulle tävla i våra kunskaper. Mitt försvar för att jag inte kunde något: "Jag har ingen miniräknare!"Det höll inte länge, för en ljus liten röst bredvid mig sa:"Men du kan låna min!" Damn you women! tänkte jag.
Kunde väl i stort sett Ett tal. :P Inget vidare bra.
Men jag fick kämpa sen när vi gjorde övningar och visa att jag FAKTISKT kunde några tal. ^^,

Inhandlandet av min nya kalender var välbehövd. Har nämligen ett behov av att ha Kontroll! Skriver ner det mesta i den där, allt från läxor, jobb, telefonnummer, födelsedagar mm.. fast det är väl det som är meningen! :P

Nu ska här fortsättas att studeras!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Du skulle sagt till...gjorde nyss världens redovisning om Israel-Palestina konflikten..=) Hoppas det gick bra för dej!

2006-01-23 @ 20:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0