Bättre kan det väl knappast bli?

vaknade 06.30 av jockes väckarklocka. Varför i hela friden var den på undrar jag, jag skulle ju väcka han. I vilket fall som helst stod min på 06.35, så då hade jag 5 minuter till godo. five minutes later, var jag så tvuungen att gå upp, tvätta bort sömnen ur ögonen och börja packa ihop och göra sig redo för bilturen till göteborg.

Anlände till Halmstad 17.15 (en kvart senare then usual). Pissnödig as hell! "nu ska vi till systemet och handla!" säger jocke. "no!!" tänker jag. ^^, men jag klarade mig fint. haha!
handlade på willys (billigast såklart) och for hem. På dagens meny blev det marikas kyckling, kroketter med mango&chili-sås. Gottgott!

efter maten blev det en dusch, för på kvällens schema stod det Fest! På med klänningen och liite djärvare smink! Taxin kom och hämtade alla 8. Vi fick åka i dansbands-bilen. :) haha!
Kollade vilka "ställen" som var öppna, men det blev tillslut B&B (om jag inte minns fel!) Där spelade vi bowling till att börja med. Damn, jag låg i ledning ett tag! JAG?! Som har spelat 2 ggr.
Men saker och ting rättade till sig, och de andra kom ikapp ^^, Bäst var Magnus som körde med 2 klot SAMTIDIGT en gång. Slutade med att den ena kom på banan bredvid! :)

Fick efter lite tjat om att Magnus drink smakade billigt diskmedel, och helt oväntat, en Cosmopolitan av han! Klagar inte!

Sen blev det en hel del dans, grabben min börjar lära sig nu. :) Vi stod och skrattade åt en medelålders-kvinna som såg väldigt HÖG ut, som stod och dansade med ena tutten hängandes utanför, och kjolen uppdragen så hon "blottade" sina stay-ups. jah jäklar, vilken äcklig syn! Visade gänget lite hur Moonwalk ska se ut. :)
Pratade lite med linda, hon ska till danmark nästa vecka och läsa till läkare. LÄKARE! "Njae, tar väl ungefär 5-6 år." Ojoj, tänkte jag!

Sen gick vi därifrån och tog bussen hem. Lördagen var lite seg, fast jocke var värst av oss 2. :) Saknade nog Frida bägge två ;)

Blev tacos på kvällen, och underbart goda baguetter! Sen slockande vi.

Så, efter att jag anlände i götet imorse, fick jag ta tåget till Åmål, sätta mig i bilen och bege mig till Bengtsfors och jobba. Back to business!

Inte gjort så mycket förutom det, tagit in hästarna, ritat lite på klänningen.

Imorn morgon blir det gym. Sen efter det ett danspass! Gottgott.

NÄe, nu ska jag lägga tillbaka vanten som Norma kom uppspringades med i munnen. och skydda henne från Frida. De går verkligen inte ihop. Och sen ska jag sluta sympati-lyssna på Celine Dion. :P

Hälsa! ^^,


Jag i Marielles bil!
42875-3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0