Störande!

Här lägger man ut en annons om att jag söker efter en lägenhet i Göteborg. 2 dagar senare får jag svar!

Den är på 81kvm och ligger väldigt nära hållplatsen Stigbergstorget (11min till
brunnsparken). Eftersom den ligger på 7'e våningen är utsikten underbar, man ser
ut över färjorna på ena sidan och Masthuggskyrkan på andra. En liten balkong
finns.
Lägenheten är välplanerad, badrummet helkaklat med badkar.
Hyra: 6148:-


Moahaha ha! tänkte jag, den är moin! Allt är klart. Bara att flytta in.. hmm, vad ska jag ha för soffa? :P
Öhum, sakta i backarna.. De vill hyra ut den i februari... Why, Roger, why?!!!
Men det går fler tåg!

Surt så in i norden bara!

Har iaf varit på möte i Stadshuset idag, med marianne angående vårat "lilla" projektarbete.. Fy fan vad magsår jag kommer att ha i mars!! Jag kan börja varna mina närmaste NU, att jag kommer inte vara en ängel ^^,
Men det kommer nog gå bra! "Och glöm inte att andas tjejer!" Jag på mina styrkepass med danseleverna..
Köpte mig lite godis och vinddruvor som jag tänkte ha ikväll när jag SKA plugga. Men godiset tror jag är slut, och vindruvorna börjar minska i antalet oxå :P Shit happens!

Kanske kan försöka skriva klart mitt cv idag, och börja snoka efter jobb. JOBB! JOBB! JOBB!

Klart slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0