Steroider & vichy vatten

Man skulle nästan kunna tro att jag går på steroider, med tanke på mitt humör ibland. Fräste nyss åt veronika för att hon ville ha med mig på friskis ikväll. men jag har ju redan tränat som en dåre på gymmet idag, och jag är förkyld! ^^, Dessutom kan jag inte hitta mina träningsskor.. :P  Bra skäl till att stanna hemma!

Fick lite kläder från h&m idag.. Pleased! En jacka, väst, rött partylinne och ett svart lite småglittrigt linne för bara 400:-!! Jamenvisst, bor allt en liten ekonom i mig ;)

Idag tog jag bussen ner till stan vid elva, eftersom det inte fanns ngn bil tillgänglig. Gick och tränade en o halv timme, sen gick jag o syrran o köpte mat, hon gick hem, jag gick och luktade på parfymer. Hiltons nya och escadas nya.. Den sistnämnda luktar som den brukar göra varje år, men va fn, luktar gott.. Får nog bli en sån när våren kommer, känns lite early med den nu!

senare gick jag till maria, läste lite böcker, kikade på smink och sen fick hon färga mina ögonbryn o fransar! Måste ju använda upp presentkorten man fått i julklapp..  :) Ren plåga att färga fransarna, för jag fick skiten i ögonen precis när hon skulle gå ut och prata med en kund.. :(  RIKTIG PLÅGA!!!
Men som plåster på såren fick jag en gratis Dermalogica ansiktsmask som bara skriker fuktighet, och det behöver min hy. Kan inte leva utan lotion!! sen ska jag imorgon köpa mig Blincs heated curler. en ögonfransböjare med värme. kanske även deras mascara, jo, så får det bli..

haha, köpte mig världens sötaste peelinghandskar. Ett par ljusrosa med mörkrosa hjärtan på! Haha, floating on a cloud... löjligt egentligen..

väntar på min lön och studentbidrag! *klirr i kassan* Skulle behöva dem till en ny telefon, för min t630 har jag pillat bort knapp 1 & 4 i ren ilska, eftersom de inte funkar!! *grr..* Som den bortskämda unge som jag är, sa jag till pappa: Titta, knapparna har ramlat av! ^^,
man kan ju alltid hoppas att han "bidrar" till en ny!

jahopp, då har jag klubbat med Krave att vi ska gå på balen.. Kommer bli skoj! skojskoj!

Nu ska jag, efter order, ta på mig kläder och gå o ta in hästarna, ska bara dricka upp mitt vichy vatten.. :)

sen ska jag ringa emelie, för imorgon måste vi jobba med projektet. mkt som ska fixas och donas med nu!

Have lovely day!
42875-4


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0