Inte så värst great..

Har FORTFARANDE inte fått internet från Bredbandsbolaget. Skulle ha varit inkopplat i onsdags, men näe.. Mina planer på att ha laddat hem en massa filmer, musik, lyssnarböcker OCH spel till folk i julklapp har gått i krasch! :(
Inte nog med det. Jag lovade mamma att bege mig ut på stan och köpa kläder till Hannah & Pontus från henne. Har fått tag på en tröja till Pontan. Folk överallt, och SPeciellt på barnavdelningarna. Jag gav upp!

Sitter nu än en gång på Högskolan. Försöker fixa lite julklappar från nätet. Går sådära vah..

Igår hade jag besök från hemtrakterna. Fredrik var snäll nog och komma förbi efter jobbet. Jag bjöd på mat och kaffe (som han fick koka själv! haha!). Sen fick jag order från syster att skicka hem honom.. :)

På måndag kväll åker jag hem.. Home sweet home! SKa på ansiktsbehandling och tandläkarbesök innan jul.. Positivt resp. negativt!

Undrar vad jag ska hitta på imorgon? Kanske bege mig till Eurostop och handla klart mammas julklappar.. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0