Redan taggad..!

Vet inte om det är pinsamt eller om jag ska höja hackan liite mera angående ämnet "till helgen.." I huvudet har jag praktiskt taget redan inhandlat scholls partyfeet, snygga festtoppen, färgat håret och köpt lancome mascaran! Längtar så efter att få festa och träffa folk. :)

Im ready for a party!

Okej, jag vet att det bara är måndag. Men vid såna här tillfällen, när man är taggad ut till hårtopparna, MÅSTE man få leka lite "lill-lördag".. Bor ju i ett studentområde där det just nu pågår nollninn (=fest 24/7!) så man blir inte direkt nedstämd. För att kunna bibehålla känslan har jag:

- Köpt och läst senaste numret av Cosmo!
- Beställt lite smått & gott från eleven.se.(Eyeko Fat Balm & peeling med socker(why?!!!) och grapefruitlukt)
- Laddat ner Rihanna & Pussy Cat Dolls senaste album. (lagligt förstås! hrm..*visslar*!)
- Redan ingraverat torsdagens shopping-lista i huvudet..! ^^,
-
Bara det faktum att jag struntade i dagens tvätt-tid för att jag ansåg att nedladdning av partymusik var prio 1 och hårt troende på "det jag inte gör idag, gör jag imorn.." pekar ju på att jag vill partaja.
- På tal om partaj, ngn som har ngt tips på ett gott vin, cider & partymusik!? Wanna try something new!

Jag tror jag höjer hakan lite efter min summering ^^, Haha, Im on fire Baby!



42875-6342875-64

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0